090424

idag vaknade jag 07:55 och det var då jag skulle träffa sanne på vanliga stället..... upps :P
jaja , jag kom till skolan 08:45 och då hade vi BOF (bild och form). På BOFen gör vi något som heter parafras och det är att man ska göra om en orginal bild till en helt annan bild men man ska ändå se att det är orginal bilden. haha fattar ni?
Och eftresom jag inte kan måla/rita så går det inte alls bra för mig:P hahahah...
sen hade jag svenska med elli och johanna, kulkul där ja , sen hade vi matte. Efter lunch jobbade vi i basgruppen och det var så jävla kul asså

jag och johanna satt vid två datorer och sen hittade jag ett tuggomi packet under bordet med två tuggommi i. så tog jag upp packetet så vågade jag och johanna inte ta, så frågade vi Henrik (vår lärare) om han ville ha så började jag as garva så trodde han att det var något skumt med det (som det var), men så tog han endå tuggommit mot munnen så jag bara ät inte det så han bara vaddå har ni hittat det elr ? så Johanna bara JA ! HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH så kastade han tuggommit på mig så började jag och johanna as flabba !!! sen när vi kollade påå tuggommit så såg vi att han hade tagit en liten mus tugga , HAHHAHAH SÅ JÄKLA KUL ASSÅ !

tur att man har alla vänner som gör det roligt i skolan ! :D <3
älskaar er <3

men nu ska jag inte göra så mkt faktist... kl. 18:45 ska jag träffa gympa gänget vid lasarettets ingång sen ska vi träna fristående en sista gång innan JSM på gammla nic.
IMRN ÄR DET TÄVLING !! JAG ÄR NÄRVÖS !!! <3

sen ikväll ska jag faktist kolla TALANG ! :D

kanske bloggar när jag kommer hem !
puss&kram
/filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0