090429

började skola idag kl.8:15, hade svenska , engelska, matte och spanska idag , hade sjukt kul med elli och Johanna på lunchen , HAHHA som vi flabbade asså .  ja sen blev det mer skrátt på spanskan.
jag och johanna och typ elli brukar kalla pär(vår spanska lärare) för päron, men vi säger det aldrig till han :P
så idag så hade vi precis0 fått hjälp av han och precis sagt typ päron till varandra så när jag skulle säga tack till han sa jag
- tack pera !
efter jag hade sagt det sa jag till johanna !
- du jag var på väg att säga päron ! hahah
så sa johanna
- men asså du sa pera och det betyder ju päron på spanska !
HAHAHHAHAHAH
trög som jag e :P <3

sen hem och inte gjort så mkt men jag kom faktsit precis hem , jag har varit ute och sprungit. Känner mig stolt :D

imrn åker jag och elli till STHLM och jag har inte börjat packa :S upps , hihi , vi kommer i alla fall ha skit kul och shoppa loss som fasiken (: (v

puss&kram
/filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0