STOCKHOLM ! <3

har åkt bil i 6 timmar idag , Jag och elli kollade på film, först blue crush och sen björn gustavsson :D , hahaha så jävla rolig asså .
när vi kom fram yrade vi lita i sthlm för aatt hitta till vår lägenhet, när vi hittade den kom helena och maria förbi och sen åkte vi hem till helena och åt middag och efter middagen så filmade jag och elli små filmer , HAHAH så kul ... men nu sitter jag och elli här vi datan och bloggar lite (: <3

ha det bra där i HBG! :D

puss&kram
/ filippa


Kommentarer
Postat av: Christer pålsson

Jag tyckte ni sov hela vägen ^-^

2009-05-01 @ 16:13:35
Postat av: - PiggyLotten, Elin

aaaaaaaaw. är dt din pappa som kommenterat? haha aw! smileysar och hela kittet!

2009-05-01 @ 23:54:26
URL: http://piggylotten.blogg.se/
Postat av: Fanny din älskling

OMG filippis vad fin blogg :D<3<3

2009-05-05 @ 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0