10 åringar röker !!! FYFAN !

asså helt serriöst nu för typ några dagar sen när jag var i stan och var på väg hem ser jag att det står 4 tjejer som är 10 år, och jag vet att alla var 10 år för det stog på deras tröjor så då antar jag att dom är det . men i alla fall då ser jag att dom 4 tjejerna stå i parken och RÖKER !!! FATTAR NII !!!!!! RÖKER OCH DOM ÄR FAN 10-12 år ! DOM GÅR I 4:AN !!! asså det är fan helt sjukt ! alla fyra stod och rökte och alla hade typ 100 lager brunkräm och fett mycket mascara ! asså jag hade lust att bara gå fram och slå till dom. fattar dom inte att dom förstör sina LIV ! 
jag säger bara shiit som ungdomar har förändrats, när jag var 10 år lekte jag typ med dockor och lekte alltid en massa lekar med kompisar. Det ska dom också göra dom är bara 10 ÅR ! dom ska vara ute på rasterna och leka och gunga ! efter skolan ska dom leka med dockor och spela spel .. MEN NEJ ! ISTÄLLET STÅR DOM BAKOM HUS OCH BUSKAR OCH RÖKER OCH FÖRSTÖR SINA LIV !
När jag var 10 år hade jag fan inte smink på mig, jag började sminka mig i början av 8:an och jag har inte ens mycket smink nu. 
6:orna på min skola nu, ja det finns många fjortisar som också är spaklade och inte ser riktigt kloka ut och även röker och det tycker jag är helt sjukt ! men nu när jag såg dom tjejerna som var 10 år ! det var ju bara över gränsen !
Dom tjejerna går i 4 an och är värsta spaklena, asså jag fattar inte vad dom tänker med ? vill dom dö tidigt? vill dom se ut som nårra jävla h*ror ? 
en sak som jag inte förstår är föräldrarna... asså helt serriöst varför gör inte föräldrarna något om dom ser att deras barn är helt spaklade i huet och ser ut som h**or.
föräldrarna har säkert inte märkt att dom röker än men asså fyfan !

Ja jag tycker bara detta är så jävla sjukt !
jag bryr mig inte om dom vill förstöra sina liv, om dom nu vill göra det så vassegoda GÖR DET tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0