<3

jätte dålig updatering förlåt.
Men dagen idag. började med julavslutning på skolan och såklart ska jag börja böla när johanna sjunger, så alla som såg mig gråta tro nu inte att jag var ledsen utan det var för johanna sjöng så sjukt jävla vackert. ni ska bara höra henne lägger nog upp en video på henne sen  ! asså jag fattar inte hur man kan sjunga så jävla fint ! och inse fakta lilla vänn du är BÄST ! men jaja jag bölade som fan i alla fall.
sen fick vi upp i våra klasseer och drack julmust och fick våra betyg, är nöjd :)
och sen fick man säga hejdå till två skit duktiga lärare som ska sluta ;( men jag hoppas att dom får det bra på sina nya jobb.
sen hem och jag var sjukt trött så jag somnade och sov typ as länge, och sen åt jag och nu har jag precis duschat och ska snart ner i stan med mamma, sen ikväll blir det klä granen ! :D
men nu ska jag fixa mig lite , bloggar mer senare.
biglove !
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0