<3

kom hem för ett tag sen. har ju varit hos farmor och farfar och haft en lite tidig jul med kusiner, fastrar, farbrödrar osv. :D
har varit roligt att få träffa alla igen ! :D och mina kusiner är ju bara för söta och jag älskar dom <3
här kommer lite bilder från idag !

det blev många bilder på den här sötaste pärlan ! <3

tyvär så blev nästan alla bilder på Viola suddiga men det var bara för hon kunde aldrig sitta still :P haha men jag fick några :D hon är så SÖT !
asså jag dör av hennes grymt underbart fina ögon ! :D <3

sen kom såklart tomten (som var min pappa) haha !
alfons och tomten ! :D <3

Lucas och tomten ! :D <3

Jacob och Tomten ! :D <3

nu var det slut på bilder ! nu ska jag kolla tv med mamma och pappa !
biglove!
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0