<3

lite dålig uppdatering men jag har typ varit i stan från 10-14 med elli sen ner igen med mamma och pappa och nu ska jag snart hem till elli , ska sova hos henne inatt ! :D
här kommer bilder på mina inköp från idag.

bh från H&M 50% liksom ! :D

myse byxor i sånt silke :D köpte likadana i leopard mönster kostade bara 50 kr styck ! :D sjukt sköna !

stövlar från Zebra :D

ett par björnborg trollor och ett par stumpebyxor :D

det var dagens inköp, väldigt nöjd får jag faktist säga att jag är :D
men nu måste jag packa och sen ska jag sticka till elli :D
biglove !
filippa

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg :) !



Åh gud vilka mysiga byxor :)

2009-12-27 @ 15:29:46
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: eliiiiiiin <3

åh, aå fin bh! :o

och asså lippa.. TROLLOR!? HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA, jag dör så söt du är!



puss!

2009-12-28 @ 13:26:49
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0