älskaar dig bästaste goomp ! <3

förlååt för dålig uppdatering igen men jag har ju varit hos fay och kom hem precis. måste nog säga att detta var den bästa starten på ett jullov :D <3 tack för igår och idag älskling vi har haft sjukt mysigt och skit roligt ! vi har bakat en massa men är man proffs på att baka så är man eller hur goompen? vi bakade i alla fall knäck, lussebullar, choklad tryfflar och pepparkaks GH :D allt blev helt perfa ! och jag ocg fay kom på att vi ÄLSKAAR randiga tröjor ! hahahah när vi var i malmö fastnade vi vid alla randiga kläder ! hahah och såklart köpte vi en randig tröja :) det kommer bilder senare men det blir nog inte förens efter julafton för min faysan åker till Småland imorgon :(
nu ska jag fota kläderna jag köpte bloggar sen !
biglove !
filippa

Kommentarer
Postat av: faayyssaa

älskar dig fluppe! <3<3

2009-12-23 @ 01:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0