always when I need you....

förlåt för dålitg uppdatering men har inte varit hemma !
ja dagen började med skola och idag hade vi direkt på morgonen idrott där vi dansade. sen tillbaka till skolan och göra klart sånna frågor på gymnasie sak som jag inte har fattat varför vi gör? sen åt jag och elli lunch hos sanni och sen var det simning. ja det gick väll bra, sen stack jag och elli med sanni upp till hennes frissa för hennes hår blev typ helt rött efter simningen , hahah ! men sen ville jag och elli ner i stan så då stack vi ner i stan igen.
hahah jag säger bara som jag skämde ut mig ! hahha vi gick in i björn borg affären så har det kommit såna trollor som man kan designa själv så berättade hon hur man gjorde men jag fattade inte. ja såghär såg det ut när jag pratade med henne i affären.


hon - ja man har dessa lapparna som man använder för att göra sin design
jag - aha okej , men så man skriver sin egen design?
hon - nej asså du har ju dessa lapparna och så klipper du ut det ordet du vill ha som finns på denna lapp.
jag - jaha men asså kan man skriva på ett vanligt vitt papper då?
hon - nej asså du använder dessa. du klipper ut det ordet du vill ha sen stryker du fast ordet på troserna.
jag - okej, men kostar det att stryka
hon - nej ? (man skulle ju stryka själv)
HAHHAHAHAH asså jag är så jävla pantad ibland ! hon måste nog trott att jag var helt störd ! HAHHAAH

ja men sen hem och träna eller jag träna inte eftersom jag fortfarande är så sjukt hes och har apa ont i halsen :( men jag åkte och kollade på ! :D det blir man alltid glad av :)
sen hem duscha äta och nu ska jag kolla film med mammi och pappi !
ojsan jag brukar inte skriva såhär långa inlägg , men det hade varit roligt om ni läste det :) det känns mycket skönare att skriva lite längre , hihih !

big love
filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0