big love to you girls

jätte dålig uppdatering. men gick upp 11 idag och börja göra v mig och sen kom fay typ vid 1 och sen gick vi till is hallen och träffade eve och anida och sen när vi har åkt där ett tag så gick vi till MC och käkade och sen hem till eve och spelade spel och typ skrattade as mycket :P hahah ! och sen stack jag hem vid 9 och typ inte gjorde ngt speciellt. men tänkte lägga upp lite bilder från idag nu :)

ja vi spelade med andra ord och ja ni ser ju som jag och fay ägde ut eve och anida, kanske kommer någon video på eve och anida när dom är "SÅ DUKTIGA" på att förklara, hahaha

eves lillasyster är ju bara föööör SÖÖT asså ! <3

såklart åkte alla såna "plattor" ut påå typ hela golvet :P

men tack för en sjukt underbar och mysig dag tjejer ! ni betyder grymt mycket för mig !
ÄLSKAAR ER ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0