jag älskaar min faysan !

hejsaan alla !
hahah jag är hemma hos fay nu och det är för att jag åkte med henne hem från träningen för att mamma inte kom fram i snöstormen men sen när hon väll kom till fay så gick ja ut och då funkade inte bileen ! :P så den ville inte starta så nu får jag och mamma stanna här :P hahahah ! ja vi får väll se hurdet går. men nu är fay i duschen och sen skavi äta!
föresten så har jag och fay byggt en snögubbe som blev jätte fiin ! OCH VILL NI VETA EN SAK TILL ... JAG OCH FAY ÄLSKAAAR SNÖÖÖÖ!!!!!!!! :D:D

men jag skriver mer om dagen när jag kommer hem, om jag koommer hem? hahah !
men ha det bäst !
biglove!
filippa

Kommentarer
Postat av: faayaan

hahaha, älskar dig flompe! :D <3

2009-12-16 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0