kan det inte va som det va förr

tisdag idag då. skola först ochy ja och johanna slutade 12 för vi visade ju såna 6:or runt förra veckan så fick vi sluta tidigare idag. Så vi stack ner i stan och kikade lite haha alltid lika roligt med dig.
Idag i skolan hade vi labb dert var sånt test inför nationella.. asså jag kommer aldrig klara av att laborera själv och hitta på sånna saker. Hahah något kommer säkert gå fel när jag ska göra det. menmen vi får väll se.
jag har preics kollat på andra avenyn!! ASSSSSÅ DET ÄR SÅ SJUKT BRAAAA, FATTAR NI INTE SÅ BRA DET ÄR ! många frågar vad det handlar om men man kan typ inte berätta vad det handlar om för man måste ha sätt programmet från början för att förstå allting. det har liksom gått 170 avsnitt :) men det handlar om olika personer och deras liv det är det eda man kan säga :P hahahah. men asså det är såå sjukt braaa !!!!!!!!!!!!!!
men nu känner jag för att göra en grovstädning i mitt rum så det blir riktigt fint. bloggar mer sen
biglove!
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0