my nails are red and purple !

nu lägger jag in lite bilder på hur mina naglar har sätt ut !

röda naglar med pärlor på !


ljuslila grund sen mörklila (skimrande) som fransk manikyr sen blåa pärlor ! :D

hittar inte dom andra bilderna på mina naglar men jaja ni får nöja er med dessa bilderna !
vilka tycker ni är snyggast?
jag älskaar att måla naglarna, jag tycker det är jätte roligt att ha fina naglar. Dom kanske inte är världens snyggaste men dom duger för mig :)
men vet nt riktigt hur jag ska fixa dom nu kanske något med orange ?
jaja ni får se sen hur det blir !
biglove !
filippa

Kommentarer
Postat av: sanni

du är fett duktig :D:D<3<3

2009-12-15 @ 19:59:22
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0