när du ser på mig stannar hela jorden

skola idaag. fick reda på SO provet och svenska nationella (test) fick MVG på SOn och VG+ på svenskan :)
nöjd i alla fall ! imorgon skulle vi få reda på matten. just det jag fick även MVG på mitt engelska tal :)
när jag kom hem kollade jag andra avenyn ! asså OMG jag söör så bra det är ! det är så sjukt bra och spännande, hahah asså när jag kollar på det så blir jag helt inne i det. För pappa hade kallat på mig nu när jag kollade på det sen hade jag inte svarat sen när jag hade tittat klart så han bara varför svarade du inte så jag bara vadÅ? asså jag har inte hört att han har kallat ! fattar ni då hur inne jag är i det .

men nu ska jag dricka tee och kränga halstabletter, har så sjukt ont i min hals så jag knappt kan prata :(
blogar mer sen !
just det .. GLÖM INTE DESPERATE HOUSE WIFE som är ikväll !
big love !
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0