NYÅR !

god morgon alla , eller man kanske inte ska säga god moirgon :P haha men i alla fall hej alla !
har precis städat klart mitt rum och om en halvtimme kommer typ alla, så ska vi äta lunch och lite så.
sen typ vid 5 blir det att göra vid sig inför kvällen, kommer nog visa min nyårs sminkning :)
vet ni vad mitt nyårs löfte ska vara. jo det ska vara att jag ska hallå orning på mitt rum i ett år utan att det ska bli jätte stökigt och jätte bombaderat av kläder och saker överallt ! :D
tror ni att jag kommer att klara det?
ja vi får väll se.
men nu ska jag sminka mig och fixa håret lite , Åh jag har panik dom kommer om en halvtimme !
puss&kram
filippa

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; tack så mycket! :)

2009-12-31 @ 13:41:13
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0