090602

Idag vaknade jag typ 07:15 sen gjoprde jag v mig och sen träffade jag sanni på vanliga stället. Stack till skolan, jag emelie,johanna,sanni och elli stack till biblan och var där lite och när vi va där så blev jag fottad och intevjuad av sån tidning, hahah. sen åt vi lunch och sen var det sån invigning utanför vår skola, det var en invigning av vår skola för den har varit ett kloster typ , ja jag vet inte men vi var där och kollade. När vi slutade stack jag elli och fanny ner till stan och skulle kolla på skor och sen var det en tant som hade bajsat på en sån innergård så ville hon inte erkänna att det var hon och så kom typ poliserna och allt sånt. haha ja men sen stack jag och fanny hem till fanny och hoppad studdsimatta, kolla tv, åt glass, åt mat, fottade. riktigt roligt som vanligt . älskar dig fanny <3 .

pusselipuss
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0