BAKKEN !

har varit på bakken idag. sjukt kul.
Samlades på knutan 20 över 9 och tog då båten till danmark. Sen kutade jag och elli till dom tryck grejerna och tryckte alla våra tåg biljetter. Ja när vi kom fram till bakken som var halv 12 fick vi våra åk band men karusellerna öppnade inte förens 1 vi bara jaha. så vi stack och spelade på sånna klo grejer och jag vann direkt, sen käkade vi lunch. sen öppnade alla karuseller och vi åkte sjukt mkt och jag kan typ inte prata nu för ja skrek och skrattade så sjukt mkt, jag ska lägga in en bild sen när vi åker träbarodalbanan, hahahha
aja och sen nu är jag hemma och kollar fotboll. SVERIGE LEDER MED 4-0 !!!!

bloggar kanske mer sen

pusselipuss
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0