HELGEN !

ojsan inte bloggat nu på ett tag. men i fredags så var det student och jag elli och fanny gick ner i stan och kollade på alla i ösregnet , jhippi , hahahha , !!! JAG VILL ATT DET SKA VARA SOOOOL !!!
aja sen stack jag hem för jag skulle göra V mej till studenten. Fay kom till mig typ 5 sen stack vi till IH där vi mötte alla andra sen bar det av till dervall som var en av studenterna, där fick vi så sjukt god mat. asså jag åt tre portioner , HAHHA
sen stack vi till Helle där vi också fick go mat och go efterrätt. och där träffade jag även bästa lillasyster (L) hihi
sist men inte minst stack vi till Slickis. Där orkade jag inte äta mer , hahaa . anton var så jävla rolig..
sen stack vi hem och sen sov kakan, manda och faysan hos maaij !
trevlans . tack för kvällen alla älskaar er !

LÖRDAG
åkte hem till fay och vi började göra en film om oss som kommer att bli så sjukt bra, hahah. ja sen hämtade mamma och pappa mig och sen stack jag hem och gjorde inte så mkt mer .

SÖNDAG
vaknade 11 och städade hela mitt rum så nu är det jätte fint, sen stack jag ut på väla med elli för hon skulle köpa bekini till Malorca, hon åker på tisdag :( kommmer sakna dig hjärtat <3
sen gikc vi till bussen och där satt det två fjortis tjejer som glodde skit mkt, sen såg jag och elli att bussen inte gick förens om 1 timme , så pappi kom och hämtade oss sen stack jag och tränade stryskade med fay typ hela tiden. Vi är bäst !!

pusselipuss
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0