roligt!

jag har haft en sjukt rolig helg elr vad man säger. i går sov alice balice hos mig och vi hade jätte roligt, skrattade as mkt. HAHHA. sen dagen efter var vi nere på rean halv 11 köpte bara ett par shorts och sån ögonskugge mouse elr va det heter. sen stack vi och åt på donken och sen stack vi till gröningen. Där träffade vi alice klasskompisar. Jag bara säger jag och alice är bäst på att fantisera (åttlingar, mannen som nt visste var han skulle sitta, hamstern och mkt mer) hahah så jäkla roligt,
sen kom kakan och då cyklade vi hem till mig och sen badade vi i poolen och hade mkt roligt. cyklade sen hem till kakan och kollade på en sjukt bra film som heter taken den är sjukt bra. sen hoppade vi och sen åt vi pankakor (:
sen åkte alice hem och efter ett tag kom kakan på att vi kunde se bio så då åkte vi och kollade på baksmällan hahah , den var sjukt rolig, sen åkte vi hem till mig och badade igen och sen stack kakan hem.
tack för en unbderbar dag/kväll/natt/morgon/ dag/kväll :p hahah <3<3
älskaaaar er !!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0