090501

idaag vaknade jag bredvid bästaste elli <3 , vi åt frulle hos Maria kl.10.00 sen stack jag , elli och pappi in till stan. Jag och elli började att gå in på gallerian och där gick vi i mångaa affärer köpte ett par skor, en mascara och ett par sol brillor (:  . Sen gick vi in på NK och där är ju allt typ jätte dyrt men jag köpte en adidas tröja och en vatten flaska :P sen gick vi till monki och där hittade elli en jätte fin kjol :) . sen gick vi och åt lunch. Sen gick jag och elli in på en annan galleria och där köpte jag och elli var sin sjal på ZARA jätte mjuk och skön är den :D , sen kollade vi i lite andra affärer och sen tog vi taxin till Bounce, men taxi föraren viste inte var det låg so vi yrade runt där lite , hahah men sen kom vi fram. Bounce var så sjukt häftigt , asså dom dansar så sjukt bra, i början sa dom att alla skulle sätta alarm på 20:57 vet egentligen inte varf :P , men allas mobiler började i alla fall ringa då :P HAHAHH , <3
efter hela showen så blev det disco och den kom sjukt mkt skumm ner från taket och jag och elli gick in där , hahhah. Skummet kom upp till midjan typ , hahahahha :D
och nu sitter vi hos Maria och bloggar (:

älskaaer dig elli <3

puss&kram
/filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0