090512

Idag skola, slutade redan kl :11:40 för att vi har sån halvhemstudiedag. Gick ner till Bomb med tjajorna och åt där asså fif*an ni är bara bäst <3 skrattar alltid så sjukt mkt när jag är med er asså (: HAHHAH
Johanna sa - Åh jag älskar dom knapriga kanterna
emelie sa - VA ! älskaar du dom nakna tanterna !

HAHHAHHAHAH fif*an som vi flabbade asså ! HAHHAHAH så sjukt kul . jag tror emelie hör lite vad hon vill :p hahah.
sen stack vi till Akademibokhandlem köpte 7 stiftpennor för 20 kr skit billigt. sen gick vi till Kicks och där köpte jag ett nagelack.
jag och johanna är bäst vi pratade sthlmska hela tiden , hahahah så sjkukt kul ,

jag och johanna provade dessa fräna solglasögonenpå lagerhaus, HAAHAH
HAHHAHHAH , min nya skolväska , HAHAHHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0