090521

idag vaknade jag typ 11 gick upp och åt frulle sen träffade jag elli. Vi cyklade ner till stan och åt lunch sen skulle vi till gröningen men då kom vi på att vi ville till helsingör och shoppa så då tog vi båten in dit. men när vi kom in var det rätt dött och inga affärer ´var öppna, och tydligen hade dom också röd dag idag :O , hahah sen gick vi till nått torg där , så lyssnade vi på sån kör som sjöng typ på engelska men man fattade inte dom sjöng typ : mamma e he pappa e he najajnanalal ,
sen tog vi båten hem och hem till elli och käkade kanellbullar sen hem till mig för att kolla på lite vidosar , hahah <3
tack för en riktigt rolig och mysig dag , älskaar dig <3

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

attans. :/ nu har jag redan bestämt att jag skulle rida ut med en kompis. men en annan dag? : d<3<3

2009-05-22 @ 11:33:55
URL: http://piggylotten.blogg.se/
Postat av: elli

sjukt kul, tack bästa!<3

2009-05-22 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0