<3

hinner bara skriva ett kort inlägg för det är bara paus i desperate house wife ! är det någon som kollar på det?
i alla fall idag har det bara varit skola och sen hem. Fia ringde mig när jag var hemma och frågade om jag kunde hjälpa till och vara tränare så jag sa ja och åkte och träna dom mellan 5-7 , dom var rikigt jobbiga ! förlåt men det var dom, mina gymnaster är mycket snällare ! hahahah, men jaja.
Snart ska vi äta och vi ska äta wok , mums...
imorgon börjar vi 9 för vi ska besöka skolor sen efter skolan blir det ph och sen fika på ebbas med elli. längesen nu jue !! sen på kvällen blir det träning!




men nu ska jag kolla vidare på desperate house wife, bloggar kanske efter det !
puss&kram
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0