du är underbar

skola idag, en av dom bästa dagarna i skolan idag asså. skrattade skit mycket med elli och sanni.
och när jag och sanni hade bof så satt vi och snackade om massa saker och det var det här jag har saknat ! tack söte jag älskar dig <3
sen var det simmning med klassen det gick väll bra sen stack jag elli och sanni till mc och åt hahah asså jag älskaar er så sjukt jävla mycket ! ni betyder sjukt mycket för mig!
nu ska jag sticka till ikea med mamma och pappa och köpa ny säng till mig , YEAAAAAH :D <3
bloggar mer sen när jag har kommit hem.
puss&kram
filippa

Kommentarer
Postat av: SANNA

HEJ TÖSEN! :)

Vad händer hos dej? :)



kram

2009-11-27 @ 17:55:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: saaaaaaaaaaanni

TACK SJÄLV ÄLSKLING, asså kan inte beskriva så roligt jag hade idag! jag älskar dig! och elli ;)<3<3

2009-11-28 @ 17:14:31
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0