du vänder bort och går vidare

skola idag, hade so prov idag.. och ja det gick väll som det gick, jag gjorde mitt bästa sen får vi se vad det blir för betyg. Sen hade vi musik och då skulle vi lära oss en ny låt på gitarr helt plötsligt men det gick väll ganska bra. sen stannade jag och elli kvar efter skolan och jobbade med spanskan med maria. jag ska skriva en film reccension på spanska och då ska jag använda mig av preturum.
Sen hem och kollade på andra avenyn asså det är så SJUKT BRA !!!
Nu håller jag på att städa rummet, duktiga filippa :D
ikväll blir det väldigt mycket tv tittande men det gillar vi. nu ska jag fortsätta att städa.
puss&kram
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0