fredag !

fredag idag då ja. känns som om denna veckan har gått jätte nsabbt men ändå långsamt, ja jag vet inte riktigt hur det hängde ihop men det gjord det, hahah.
men i skolan idag hände inte så mycket hade teknik hade sjukt rolig asså, men ja där håller jag, elli, jojje och denisa på med att bygga en bro som ska klara 3 kg och vi får bara bygga med glasspinnar och vi har redan tagit i sönder en limmpistol, för när limmet inte kunde dryckas ut själv skulle jag ta ngt och peta in med så blev det en bläck penna men såklart så smälte den och fastade där inne , hahah "Woopps".
men sen hade jag lite engelska efter lunh blev det musik, yeeeh jag och elli kan nu spela stand by me på gitarr och lite sådär halft på bas, men det kommer nog funka.
Sen hem och åt sen kom jag på att jag hade glömt att lämna in min No som skulle vara inne idag BRA FILIPPA, ne så jag fick cykla tillbaka till skolan och lämna det.
nu ska jag kolla lite tv och sen ikväll blir det idol !

puss&kram
filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0