gymnastic is the life !

kom precis hem från träning, HAHHAHA vi hade genrep inför uppvisningen som är på söndag. assså vi är helt sjuka helt serriöst, ni kan få se en bild sen. Men i alla fall jag har på mig en röd sliski dräckt och sen blåa simmfötter och sen en sån blå sak på huvudet och sen stora simmglasögon som är röd/oranga, OMG säger bara ! haha, och Adam tycker att jag ser ut som Tzatziki när jag springer runt där på golvet med mina simmfötter och nu har han börjat kalla mig det :p hahah menmen sånt får man leva med !

Men nu ska jag gå och duscha sen blir det mat och so you think you can dance ! JIPPPIII ! :D missa inte det !
Puss&kram
filippa






     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0