HAHAHHAHAHAH

måste bara berätta en sak, det var en försäljare som ringde, så svarade jag. 

Ja - hej !
Fö - hej det här är anna från blablablabla (vet inte vad hon kom ifrån)
Fö- har du stina hemma?
Ja - eh? , det finns ingen som heter stina här.
Fö- jo det finns det´
Ja - eh nej det finnd det inte
Fö - jo det finns det visst !
Ja- ne men du har nog ringt fel för här finns ingen stina som bor i denna familj 
jag tänkte är du helt dum i huet, tror du inte jag vet vilka som finns i min egna familj elr ?
Fö - asså ljuger du för mig?
då trodde jag först att det var någon som bus ringde men det var sånt 08 nummer och värsta långeman.
ja - nej jag ljuger inte men det finns ingen stina i denna familj så du får cheka dinna papper igen, hejdå!!
ja - KLICK !

HAHAHHAH asså helt serrriööst hur dum får man va ? :O
tror hon inte att jag vet vilka som bor i min egna familj ? ÅHH BLIR GALEN PÅ SÅNNA FÖRSÄLJARE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0