pluggpluggplugg

kom hem vid tre idag, en väldigt rolig skoldag. När vi satt på matten på eftermiddagen så satt vi med massa folk och sen började vi as garva och då började danne och andy typ mobba mitt skratt skit mycket bara för att ja, mitt skratt lever sitt lilla egna liv. Så jag skrattade typ skit mycket ! men det var roligt !
sen stannade jag och elli kvar efter skolan och jobbade med spanskan på sån spanska coach, men sen stack elli så blev jag själv sen satt jag och jobbade lite till och sen cyklade jag hem och åt. och nu håller jag på att plugga ballen av miig  !!!
SKOLAAAAN DÖDAAR ! någon som håller med ?

nu ska jag fortsätta plugga, ha det !
puss&kram
filippa

Kommentarer
Postat av: ellie!

hahahha så jäkla kul på eftermiddan!

jag håller med dig, skolan dödar!

puss på dig bästis!

2009-11-30 @ 16:19:35
Postat av: saaaaaaaanni

hahaha, jafan jag ska färga de ljuuusbruuunt :D fast min frisör typ, ähe kan förklara imorn ;)<3<3

2009-11-30 @ 17:45:20
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0