your eye are so beautiful

Idag så bakade vi pepparkakor i skolan med Karin(vår lärare) dom blev skit bra ! ;D
sen efter skolan gick jag ner i stan med emelie och köpte lite saker.


ett linne/tunika med svarta paljetter uppe. tyckte den var lite söt
va tyckte ni? :D

HAHAH , ja rosa glansiga tights ! hahah tro nu inte att jag ska ha dom i
skolan för det ska jag inte utan dom är till JULGALAN (gymnastik uppvisning)
så är det sånt flashdance tema så man ska ha massa färger och typ sånt !
så jag och fay ska ha sånna här på oss, vi kommer att vara snyggast , visst fay ! ? :D <3

sen handlade jag även vanliga svarta tränings tights och inget mer.

just nu lyssnar jag på musik på spotify ! ÄLSKA SPOTIFY ! <3

bloggar mer ikväll.
puss&kram
filippa

Kommentarer
Postat av: eliiiiiin <3

är linnet från JC ? :d provade det för ett tag sedan, det är jättefint! <3

2009-11-24 @ 16:09:04
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0