Hej jag är en avokado !

det var faay som sa att jag skulle skriva den övertexten ! men ja nu är jag med min lilla GOMPA som ni fattade, idag har vi vatt på tävling och kollat på alla Turn lag. Jag Gompan och linne skrek som f*n ! hahahah. Vi var den bästa hejarklacken tyckte vi :D
sen åkte jag och fay hem till mig och sen kom fays mamma och pappa och är här nu. Fay sitter och fottar sig själv. men hon tar ändå bort all bilder även fast dom är jätte fina .
Och jag vill gå på en nattrunda så nu tycker jag att jag ska dra ut fay lite, men vi får se, så nu ska jag sluta dampa för det känns som om jag skriver helt onödiga saker, men jaja ju kommer ni få se en vacker biold på mig och Gompen :D hahah bara så att alla vet har jag börjat kalla fay för Gompen ., HAHHAHA.

och jag måste bara tillägga en saaak , och dte är att JAG ÄLSKAAAAR MIN BÄÄSTASTE GOMP :D <3<3
OCH NU BÖRJADE GOMPEN GARVA , HAHAHAH DET KÄNNS SOM OM JAG SKRIVER VÄLDIGT ONÖDIGA SAKER !
HAHAHHAHAHH ! MEN DEE HADE JAG REDAN SKRIVIT I FÖRRA MENINGEN OCH DET VAR GOMPEN SOM SA DET !

okej bilden är 2 år gammal bara så att alla vet . erkänn att vi är väldigt lika på denna bilden :D ? <3 fast gompen är sötare ! <3

<3<3

puss&kram
Filippa

Kommentarer
Postat av: faaay

hahahaha, så klockrena vi är!! :D :D :D love uuu min avokadoo gumpa! <33

2009-10-18 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0