I love u girls

idaag gick jag upp kl . 9 fixade mig och kollade lite på tv sen tog jag bussen till eve sen mötte vi anida vid bussen sn gick vi hem till eve. Vi lagade tacos och man märkte jue att dom två filurerna aldrig har lagat mat själva :P , hahhaha. kul hade vi i alla fall. Men sen stack vi till bowlingen och bowlade och såklart vann ju jaag !
sen gick vi hem till eve och bakade chokladmuffins, mums...
sen kom jag hem typ vid 8 och åt och nu kollar jag på desperate house wife och sen blir det andra avenyn. Gud va mycket jag har hunnit med denna dagen .
tack anida och eve för en jätte mysig och underbar dag , jag älskar er <3


'
jag och älskliiing <3

puss&kram
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0