I'm so happy !

fredag , ÅH NEJ !! HÖSTLOVET SNART SLUT ! :(
aja.. det har varit ett sjukt bra höstlov, men jag hade tyckt att det skulle vara lite längre :D eller vad tycker ni?
men idag har jag inte gjort så mycket vatt nere i stan med moffe och ätit lunch, och om ungefär 40 min kommer eve och hämtar mig så ska vi ner på bio och kolla fame , någon som har sätt den? är den bra?
nu ska jag bara fixa mig lite och lite sånt. Sen ikväll är det jue idol !! yeah !
men nu ska jag gå och fixa mig.

puss&kram
filippa


jag och bäästis !
älskaar dig<3

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS!

Älskar dig Lippe!

Jag e helt lik blek i ansiktet på den bilden ju! :P<3

2009-10-30 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0