090910

Idaag vaknade jag lite sen, vaknade kvart i 8 och vi börjar kvart över , jag fick lite panik men jag hann faktist. i skolan hände det väll inget kul, hade kp i alla mina ämnen idag så hann typ inte jobba något alls. menmen , jag skulle egentligen redovisat engelskan idah men så hade jag svenska kp som var viktigare så jag ska redovisa det imorgon istället. Sen efter skolan var det hem och käka lite sen tog jag bussen till småttingarna. Dom är så sööta dom små. men lite jobbiga ibland :p , hahaha men det gick bra. Sen var det hem och äta och sen kolla IDOL. Riktigt roligt faktist. Nu ska jag kolla tv så ni får ha det göttans !

så bloggar jag mer imorgon.

puss&kram

Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0