<3

I helgen har det hänt massa!  , men jäklar vad denna helgen har gått snabbt !
:O känns som om det precis var fredag och nu är den söndag och imorgon är
det skola igen! Men i fredags så gjorde jag inte så mycket, kommer i
alla fall inte ihåg vad jag gjorde. Men i går så var jag först med kajsa och
vi bakade världens bästa chokladtårta, 12 september = fettisdagen , elr hur
kajsa? hahah . Men ja och sen vid 5 stack jag till elli och vi gjorde inte så
mycket, vi kollade på en jätte konstig film som hete live your dreams
tror jag den hete. Men man fatta typ vilka personer det var efter 45 min,
men ja den var i alla fall rolig! , sen kollade vi på SHREK ! :D . hahahah
den är faktist skit bra, och rolig ! . "du är grym grön störtskön" HAHAHHAH
!. ja men sen gjorde vi inte så mycket mer. Vaknade ungefär 9 för elli och
hennes mamma skulle till sofiero typ vid halv tio så då cyklade jag hem och
kollade tv och nu sitter jag vid datan och inte gör så jätte mycket, ska träna
sen ikväll !

puss&kram

flippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0