<3

ja då har jag typ precis kommit hem från skolan, hände inte så mkt som vanligt. redovisadee matten och det gick bra tyckte jag. jag johanna och elli filmade en sak som vi gjorde, haha den blev så sjukt bra :D HAHAHH.

Och typ hela vår skola luktar bajs just nu av någon konstig anledning! kanske vissa som inte kan hålla sig vad vet jag? HAHAH ne skoja men det luktar förfärligt men jag vet inte varför !
det är i alla fall jäkligt äckligt och om dom inte fixar det snart så vet jag inte vad jag ska ta mig till, !! man kan ju nästan inte andas , man kan ju inte hålla andan varje dag i skolan det blir ju lite jobbigt tycker jag !

men nu ska ja inte babbla mer om bajs på min skola !
sak i alla fall snart och träna mina små kids ! bloggar när jag kommer hem !
puss&kram
Filippa !<3

Föresten så fick jag mina skolfoton idag, hahhaha jag ser mongad ut på klassfotto och enskild , asså fifan ! men här får ni endå en bild på världens bästa klass !!!


älskaaar er 9:3 <3

Kommentarer
Postat av: saaanni :)<3

OMG, jag ser ut som en full apa :O HAHAHAH ÄLSKAR ER!<3<3

2009-09-24 @ 16:17:33
Postat av: sanni :)<3

och du ser INTE ut som ett mongo :D<3<3

2009-09-24 @ 16:19:05
Postat av: eliiiiiin <3

oj, har du redan fått dt? :o lyckos! och du blev skitbra sötnos! :*

2009-09-24 @ 16:56:53
URL: http://emmieochelin.blogg.se/
Postat av: elliiiiiii

hahah vi e bäst!

faktist blev typ alla bra :D<3

2009-09-24 @ 19:38:09
Postat av: Denisa

Vad fin du blev Filippa :)

2009-10-02 @ 21:07:41
URL: http://denisaaradean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0