bby you are beautiful!

skola , ph sen väla med söte sanne ! vi hade sjukt roligt, vi skrattade så vi höll på att tappa luften ju när vi skulle digga till musiken, HAHAHHA .. men vi handlade lite grejer till gamleby och sen fikade vi "mums", Det var riktigt mysigt och roligt ! här kommer lite bilder !


vi är liksom bääst ! , haha shekka våra armar :D <3 loveu !


vi fikade, jag fikade en stor kanell bulle och cola och sanne kanell bulle
och en slät bulle och en cola :D <3


MUMSSII!


HAHAH , really ?! hahah <3
tack för en jätte mycsig och underbar dag,
JAG ÄLSKAAAAR DIG SJUKTSJUKT SJUKT MKT ! du betyder otroligt mkt
för mig söta du ! <33
tack för att du finns ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha omg så jävla roligt vi hade!

du vet att jag alltid kommer älska dig och kommer alltid finnas här, du betyder megamkt!

PLUS HELA TIDEN VI VA SÅ SKRATTADE VI TYP :D:D:D HAHAHAHHAHAHAHA älskar diiiiiig sötis <3<3<3

2009-09-24 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0