boy I like you !

Ja nu har jag lite tid att blogga. har haft fullt upp idag , först skolan och där jobbade
jag med so:n med emelie, vi är bäst på det, hahah. sen jobbade jag matte med elli
som jag inte fattar ett skit av eller jo nu börjar jag faktist göra det. Efter lunch hade
ja, elli, emelie, Johanna och sanne musik ws. Asså jag kommer aldrig kunna få VG på
musik, liksom hallå? vi ska kunna spela på både gitarr, trummor, keeboard(stavning)?
och bas, alltså typ en kort låt. Sen ska vi kunna ett instrument mer än dom andra :O
Och på det instrumentet ska vi kunna spela en hel låt och på gitarr ska man kunna
plocka och sånt ! asssåå SHIIT jag kommer inte få VG. Men aja det löser väll sig hoppas
jag. Men jag och Elli ska och stämma våra gitarrer så att vi kan öva och få ett VG
kanske? hahaha good luck säger jag bara !! Sen när jag kom hem så pluggade jag lite
matte och vårt internet fungerar inte, eller det fungerar bara på felix data för det är
något som är sönder jag fattar inte riktigt, så jag och felix måste dela data och det pallar
jag inte !! men det får väll funka ett tag. Men nu ska jag öva på min svenska lite och sen 
blir det IDOL kl.20. och sen kl.21 blir det ANDRA AVENYN ! <3 
sen blir det sängen för jag är sjukt trött !! 
ha det gött <3 
puss&kram
Filippa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0