love is beautiful<3

HOLA !
Har precis varit i stan. kom dit kl.11 för vi skulle hoppa trampett ut i hamnen, men såklart var Thor sen och kom typ 45 min sen ! ,. hahahah men sen körde vi igång , det var i alla fall jätte kul och lägger nog upp lite bilder sen när jag får dom av alla som fotade. Sen fick vi reda på att Tolle har blivit pappa :D , grattis petra och Thor till lilla Love :)
men sen gick jag , amanda, kajsa, fay, frida och josse till espersso house och fikade/lunchade. Såklart var det han yra som stod i kassan som alltid göt något fel när jag kommer och det gjorde han så´klart idag också, jag beställde en grillad ost och skinka så fick jag först ingen sån pipgrej så man vet när maten är klar och sen när jag fick min mat så var det inte ost och skinka utan kyckling ! HAHAHHA,
Sen stack jag hem och jag har lite panik för jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll ! , så nu måste jag fixa det för jag har PAAAANIK !!!
bloggar sen <3



puss&kram
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0