oh no !

kom hem halv fyra idag eftersom jag har haft ph till kvart över tre. Fick inte så mycket
gjort på pht idag menmen få väll ta igen det någon annan dag. Jag hade bara svenska
hela förmiddagen med elli för vi redovisade svenska steg 30. JAg var så sjukt närvös
men det gick faktist jätte bra fick MVG på det muntliga sen får vi se om jag får det också
på det skriftliga. Emelie redovisade sin engelska steg 30 idag och det var jätte bra hon fick
MVG ! :D goddieee !
Sen var det lunch och sen hade jag matte/so. Blev klar med SO frågorna idag, vi är bäst
emelie. Sen var det ph.
När jag kom hem var jag så hungrig så jag höll på att dö, så jag gjorde pannkakor, mums
det var jätte gott ! , tur att man ska träna ikväll bara ! , hhahaha. Ja men nu ska jag gå
och göra v mig. så ha det bra. bloggar kanske ikväll eller så får det bli imorgon !

puss&kram
Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0