you are so hot !

har precis städat klart mitt badrum och mitt rum och är helt död nu ! jag har

faktist varit jätte duktig tycker jag. HAHHA sån ego, ne men det måste man få vara

ibland, ne men mitt rum såg ut som att det hade varit en bomb som hade slått neer
där.. men nu är det jätte fint. Jag tror att pappa kommer ropa på mig snart och säga
att det är mat och det hoppas jag att han gör snart för jag är vrålhungrig.
Imorgon händer det inget speciellt tror jag, eller bara på kvällen för då är det idol :D
ojsaaan nu skriker pappa att det är mat så jag får väll kila ivääg och äta nu.
ha det bra och drömm om nått kul!
puss&kram
Filippa


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag vunnit 2 bloggtävlingar i helgen.. gå in och skriv vad du tycker om min blogg så jag kan förbättra den. väljer du att bevaka min blogg på bloglovin så har du också chans att vinna en mobil.. ta chansen idag och gör dig lycklig.



/beloni

2009-09-14 @ 21:55:04
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0