det kommer alltid vara du&jag, ingen ska någonsin komma och förstöra

förlåt för usel uppdatering!
Idag har dagen bara sätt ut såhär : plugga, städa , släktkalas.
Alltid lika roligt att träffa stora släkten :)
Dom kom vid 6 och sen åt vi god mat som pappa lagat sen blev det kaffe med efterrätt som jag och mamma hade bakat. Fast vi hade ingen mjölk till kaffet så det är tur att man har såna underbara grannar man kan låna utav :)
Nu är det bara faster och farbro kvar men jag tror jag ska dra mig till sängen, ska upp och träna 10-13.
Men vi hörs imorgon och jag lovar att new york bilderna snart ska komma upp.
puss och god natt!
Filippa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) jag brukar läsa din blogg och har dig på bdb. men det är som att du och Anida (eves bästis) tävlar om eve. När man är inne på anidas bdb ser man att det står att dom älskar varandra mest och sånt.. ´Sen på din samma sak.. undrar hur det egentligen är:P hejdå:):)<3<3

2010-04-04 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0