du lever kvar i mina drömmar

Eve blev hämtad ungefär vid lite över 8 och sen var jag själv hemma till ungefär 10 då Felix kom hem.
Sen har jag bara legat framför tv:n och degat med en kopp te i handen som jag hoppas ska bota min onda hals.
Jag tänkte att jag skulle plugga klart min SO, började 11 men efter att ha skrivit fyra rader på datan på en halv timme insåg jag att jag är förtrött för att plugga såhär sent. Pluggandet får bli imorgon innan släktkalaset drar igång.

Kom på att jag har glömt att svara på en från som en Anonym har skrivit :

är det dyrt elr billigt i NY? typ iPoden, parfymerna och skorna? :)
Svar : Både ipoden och skorna är billigare och det är just för att märkena kommer ifrån USA och då blir det ju billigare att köpa hem dom till affärerna eftersom dom inte behöver fraktas så långt. DKNY parfymerna är ju såklart billigare efterson DKNY står för - "Donna Karen New York" , ja så där hör man ju att märket kommer från New York och blir då billigare.
jag hoppas att du blev nöjd med svaret :)

Nu känner jag att mina ögon bara vill stänga sig så får väll gå och tvätta bort sminket, ta ut linserna och borsta tänderna (vilket jobb för att gå och lägga sig)

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :)

2010-04-03 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0