hur ska detta gå?

förlåt för usel uppdatering men det är så sjukt mycket i skolan nu :( "buhuu"
Men jag ska bli bättre jag lovar !
Idag var det skola och sen träning. Träningen idag gick jätte bra för mig på tumbling "happyface"
Nu har jag precis kollat på andra avenyn och det är helt sjukt bra, och asså shit som jag böla i slutet men jaja hoppas det löser sig :)

Gårkvällen spenderades med världens bästaste evelina! Vi kollade hif-mff och fy vad vi frös men det var ändå jätte mysigt ! , tack älskling för kvällen.
Jag älskaaar dig allra mest glöm inte det! <3

Nu hade jag tänk stänga datan och krypa under mitt duntäcke och smsa lite ;) hihi!

men jag ska bli bättre på att blogga jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0