sol sol sol sol sol sol sol

förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat men det har varit så sjukt mycket i skolan nu !
Idag hade jag nationella i matte (muntliga delen) gick väll si sådär !
hade också nationella i engelskan som jag missade när jag var i NY (uppsatts) shit va konstiga ämnen det var :S
Imorgon får vi reda på om vi har kommit in preliminärt (stavning) på gymnasiet vi har sökt, "Aaa"
Träning nu om en timme och en kvart så får väll snart börja byta om.
jag lovar att bilder från new york kommer komma denna veckan ! I promise !
Bloggar mer ikväll !

fick bli en vårbild ! Bara kolla ut så sjukt fint väder det är, jag älskaaar sol!! :):)

jag kände att detta inlägget blev väldigt rörigt och det var för att jag fösökte mega in allt i ett inlägg  !
aja hoppas ni förstår vad jag har skrivit, lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0