Bilder från new york ! <3



ade på New Moon på flyget     hade ingen bild på maten så det
                                                blev en bild på min godis box jag köpte

       Morgon/förmiddag                      Eftermiddag                           kväll/natt
Empire från hotellets underbara tak taras

                                                                     








tänkte på gröningen när jag fotade detta :P

märker man att vi är släkt ? :) hihi !

här är limosinen vi åkte i :D







Brooklyn Bdridge <3

<3

Guldkulan som stod utanför world trade center. Den står i en park rätt nära Ground Zero.
Bilder från Empire state building




skyskrapan som ser ut som ett strykjärn



Time Square


det var en del bilder från new york, har typ 2000 till :P
En av dom bästa resorna jag har varit och New york är helt klart min favvo stad !
längtar redan tillbaka !
tack för denna underbara resa världens bästa familj ! <3
älskaaar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0