we are stronger together

Jag är helt död i kroppen !!!
Jag måste anstränga mig när jag går så att mina ben inte viker sig som dom helst vill göra.
Träningen gick bra, körde mental träning och där skulle vi tänka ut en Trigor (tror att det hette så) för er som inte vet vad det är så är det något man ska göra innan man ska köra sin volt så att man blir avslappnad och fokuserad. Fast jag hade redan en fast jag inte har tänkt på det men den fungerade mycket bättre efter vi hade lyssnat på bandet.
Sen pratade Thor med mig, amanda, kajsa och tilda om en sak som jag inte får säga "hihi"
Men detta ska bli väldigt spännade tycker jag men det krävs mer av mig på träningarna så nu är det bara att köttaköttaköttaaa!!!!!


Kommentarer
Postat av: essie

filippa jag vil ju se kläningen! :D <3

2010-04-12 @ 17:22:56
URL: http://essiemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0