674328

Nu har jag precis bloggat på fays blogg och länken till hennes blogg finns i ett inlägg längre ner :)
Idag har vi inte gjort något speciellt utan bara spelat kort, hoppat studdsimatta, haft vindruvetävlingar, haha!
Men nu ska jag snart hem för den bajsen ska träna :(
Och på torsdag åker hon och det är inte okej ! :( kommer sakna dig meeeega myckeeet !
Men tack för 2 dampiga dagar, alltid lika bäst !

I LOOOOOOOOOVE YOOOOOU ! <3


hahah, titta vilken gullig bild jag hittade på mig och bästis på fays data :)
hahaha, det var ju inte igår precis :P

så små och så söta , eller iallafall elli :) <3

Kommentarer
Postat av: fay

tack själv!! älskar dig! <3<3<3

2010-08-03 @ 17:22:02
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0