du är det värdefullaste jag har och utan dig är jag absolut ingen kom ihåg det.

Sitter just nu hemma hos min saknade ocn bästaste Eve och idag har vi hunnit med massa och ikväll blir det bio :)
Först var vi nere i stan och fikade/lunch och sen gick vi runt och tittade i affärer och jag köpte två block och ett annat sånt block som jag ska sätta in bilder i, sen blev det även en ny mascara. Sen när vi kom hem tog vi på oss inlines och gick ut och åkte, det var skit längesen jag åkte och ja jag var lite vinglig i mellan åt och kunde typ inte bromsa men det var sjukt roligt. vi åkte även ner till stranden och badade, mysmys!
Om ungefär en timme ska vi ta bussen ner till stan och gå och kolla på bröderna karlsson, hoppas den är bra. Sen ikväll ska jag sova här.
AWESOME !

Jag älskar dig absolut mest världens bästaste syster ! <3
alltid du och jag hjärtat vad som än händer!! <3
du är det bästa och viktigaste jag har!!
VI FOREVER AND EVER!!! <3<3<3<3


Imorgon blir det malmö med mammsi och pappsi så blir nog dålig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Eve

Vi har det bäääst!:D

ja hoppas verkligen bion är bra:)

love u more than everything hny!!<3<3

2010-08-05 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0