du vet att du är det viktigaste jag äger

förlåt för dålig uppdatering !
Igår på kvällen kom bästatse Eve hem till mig och då gick vi och hyrde film och köpte godis, mysmys! det blev sommaren med göran! haha jag vet inte hur många gånger jag har sätt den men jag skrattar fortfarande lika mycket till den.
Idag cyklade vi ner till gröningen och badade, eller babade kanske man inte ska säga.. vi tog ett dopp :P Sen åt vi glass och det blev inte så lyckat för bådas glassar var inte speciellt goda, haha!
Tack för två helt fantastiska dagar hjärtat!
SÅ NORMALA !
LOVE YOU MORE THEN MEST SIS! <3<3
YOU ARE MY EVERYTHING DARLING ! <3<3

Kommentarer
Postat av: Eve

men öööö kolla mig på första bilden :o:P

hahaha!

tack själv älsk!

love u<3<3

2010-08-16 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0